Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

GERARD VAN HAL FOTOGRAFIE

Data:

• 5 november van 19 t/m 23 uur.

 

Je kunt je aanmelden via onderstaan formulier. Via telefoon of e-mail mag natuurlijk ook.

13 + 1 =

Workshop Basis Fotografie

Beleef een nieuwe kijk op fotografie tijdens deze workshop Leren Fotograferen!

Deze workshop fotografie is zeer laagdrempelig en daarom geschikt voor beginners.
Om een mooie foto te maken, dien je rekening te houden met een aantal aspecten.
Het is helemaal niet ingewikkeld, je moet alleen weten hoe!

Wat leer je tijdens deze workshop?

• Je leert om diafragma, sluitertijd en ISO waarde handmatig in te stellen.
• Je leert hoe je de achtergrond van een foto onscherp maakt.
• Je gaat leren hoe je goed kunt scherpstellen op bewegende onderwerpen zoals
sporters of spelende kinderen.
• Je krijgt diverse tips om de compositie van een foto te verbeteren.
• En nog veel meer…

Hoe zit de workshop eruit?

We beginnen met koffie of thee met iets lekkers. We gaan tijdens deze workshop fotografie vooral veel “doen”. Maar we starten met een stukje theorie die je nodig hebt om te beginnen met fotograferen. Het is geen taaie theoretische les, maar we laten jullie aan de hand van een aantal voorbeelden de kneepjes van het vak zien, zodat je vervolgens zelf meteen kunt gaan oefenen.
Nadat je deze workshop leren fotograferen hebt gevolgd, heb je een goede basis gelegd om meer uit je camera te halen.

Heb je zelf een groep van minimaal 6 vrienden / vriendinnen / familieleden / collega’s met wie je deze workshop wil volgen dan kun je contact met ons opnemen voor een passende datum.

Cursusleider: Gerard van Hal
Zelf meenemen: Spiegelreflex camera
Kosten: €70,-
Duur: 4 uur
Aantal pers: max 6