Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

GERARD VAN HAL FOTOGRAFIE

Data:

• 23 oktober van 19 t/m 23 uur.

Je kunt je aanmelden via onderstaan formulier. Via telefoon of e-mail mag natuurlijk ook.

Workshop Fotografie (Vervolg)

9 + 13 =

Als vervolg op onze basis workshop fotografie bieden we deze workshop aan aan iedereen die weet wat diafragma, sluitertijd en ISO is en hoe je dit kunt gebruiken (of dit nog even willen opfrissen). Aan de hand van veel voorbeelden geven we je inzicht in de regels van de compositie en de techniek. Met als doel dat ook jij leert om met je foto’s een verhaal te vertellen.

Deze workshop fotografie is laagdrempelig en daarom geschikt voor (gevorderde) beginners. Dus als je graag en veel foto’s maakt in je vrije tijd. Foto’s waar je familie en bekenden af en toe een oeh en aah op geven, maar waarvan jezelf denkt: “het moet beter kunnen”, dan is dit de perfecte workshop voor jou.

Hoe zit de workshop eruit?

We beginnen met koffie of thee met iets lekkers. Daarna gaan we foto’s kijken en analyseren. Mijn foto’s, die van wereldbekende meesters, maar ook die van jou. Neem daarom een foto van jezelf mee waar je trots op bent. Aan de hand van deze praktijk voorbeelden hebben we het over de compositie en de technische aspecten van die foto. Praten we over het verhaal dat de foto vertelt en hoe de fotograaf dat heeft gedaan.

Na de theorie gaan we natuurlijk ook zelf aan de slag om het geleerde in de praktijk te brengen. Het resultaat worden aan het eind van de workshop besproken.

Heb je zelf een groep van minimaal 6 vrienden / vriendinnen / familieleden / collega’s met wie je deze workshop wil volgen dan kun je contact met ons opnemen voor een passende datum.

Cursusleider: Gerard van Hal
Zelf meenemen: Spiegelreflex camera of systeem camera
Kosten: €70,-
Duur: 4 uur
Aantal pers: max 6